Direct een offerte ontvangen?

Wil je direct een offerte ontvangen voor de aanleg van een kunstgras gazon? Wij geven je graag een prijsindicatie! Door het beantwoorden van enkele vragen sturen we je een gerichte prijsindicatie. Zo kun je een realistische inschatting maken van de totaalprijs. Wil je n.a.v. deze prijsindicatie een definitieve offerte ontvangen? Neem dan contact op met ons Vario-team! Dit kan via info@variograss.nl of telefonisch via 0544-487163.

De ingevulde gegevens worden alleen gebruikt om deze prijsindicatie op te maken en jou zo de nodige informatie te geven.

De eerste stap om tot een prijsindicatie te komen, is het kiezen van het type kunstgras. Selecteer hieronder de voor jou geldende opties. Op basis van jouw keuzes tonen we je vervolgens de typen kunstgras die het best aansluiten op jouw voorkeuren!

Een gazon met weinig tot geen betreding
Een tuin waarin geleefd wordt, inclusief spelende kinderen en huisdieren. Dagelijkse gemiddelde betreding.
Dagelijks intensief spelende kinderen in de tuin (voetballen etc)

Meer informatie over de verschillende types kunstgras of vragen over het formulier? Neem vrijblijvend contact op.

Kom langs in onze showtuin!

Maak een afspraak en kom geheel vrijblijvend langs in onze showtuin in Lichtenvoorde. Hier kun je alle typen kunstgras bekijken, voelen en ruiken. Vervolgens maken we graag ter plekke een offerte op maat voor je. Natuurlijk onder het genot van een goede kop koffie!

Ons adres?
Vario Grass B.V.